Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017

 

Γιατί «πετάει» το μάτι; Οι κοινές και οι σοβαρές αιτίες

Σίγουρα έχετε αναρωτηθεί πού οφείλεται το έντονο «πετάρισμα» του ματιού, το οποίο εμφανίζεται στις περισσότερες περιπτώσεις αναίτια και μπορεί να επιμείνει για αρκετά λεπτά. Αν και ενοχλητικό, τα καλά νέα είναι ότι συνήθως δεν αποτελεί λόγο ανησυχίας.

Το μάτι «πετάει» όταν διεγείρονται υπερβολικά οι μύες του ματιού, εξηγεί ο Ντόνι Σουχ, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Νεμπράσκα. Αυτή η υπερδιέγερση έχει σαν αποτέλεσμα την ακούσια σύσπαση των μυών, η οποία με τη σειρά της εκδηλώνεται με το χαρακτηριστικό «πετάρισμα».

Οι δύο πιο κοινές αιτίες της σύσπασης των μυών του ματιού είναι το στρες και η έλλειψη ύπνου. Η υπερβολική πρόσληψη καφεΐνης, αλκοόλ ή νικοτίνης μπορεί επίσης να ευθύνονται που «πετάει» το μάτι.

πηγή:http://www.queen.gr/ 

Οι 5 παράπλευρες ωφέλειες των αντισυλληπτικών

Δεν υπάρχει για την επιστημονική κοινότητα πιο ασφαλής μέθοδος αντισύλληψης από τη χρήση του αντισυλληπτικού χαπιού. Μάλιστα, κατά κοινή ομολογία το αντισυλληπτικό χάπι θεωρείται μία από τις σημαντικότερες ανακαλύψεις του περασμένου αιώνα, όχι μόνο για την επιστημονική του αξία, αφού είναι η πλέον ασφαλής και αποτελεσματική μέθοδος αντισύλληψης, αλλά και για την ελευθερία που χάρισε στις γυναίκες να αποφασίζουν για το πότε ακριβώς επιθυμούν να γίνουν μητέρες. Παρά το γεγονός ότι κυκλοφορεί από τις αρχές της δεκαετίας του ’60, στην Ελλάδα το αντισυλληπτικό χάπι έχει μικρότερη αναλογικά απήχηση έναντι άλλων ευρωπαϊκών χωρών, ένα φαινόμενο που καταβάλλεται αρκετή προσπάθεια να περιοριστεί με ενημέρωση σε βάθος τόσο αναφορικά με την ασφάλεια που παρέχουν τα νέου τύπου εξελιγμένα χάπια όσο και χάρις στις παράπλευρες ωφέλειες που συνοδεύουν τη χρήση τους. 

Οι επιστήμονες παραδέχονται ότι τα αντισυλληπτικά χάπια συνιστούν προϊόν σε βάθος μελέτης, είναι εξαιρετικά εύκολα στη χρήση τους και συνιστούν μια από τις πιο αξιόπιστες μεθόδους αντισύλληψης καθώς, αν χρησιμοποιηθούν σωστά, προσφέρουν πάνω από 99% προστασία από μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη.

Επιπλέον συνιστούν μια αντισυλληπτική μέθοδο που αποφασίζεται αποκλειστικά από τη γυναίκα και δεν επηρεάζεται από τη συναίνεση ή μη του συντρόφου της.

Το αντισυλληπτικό χάπι δεν επηρεάζει τη γονιμότητα της γυναίκας. Χάρη στο χάπι νέας γενιάς σήμερα εκατομμύρια γυναίκες στον κόσμο ζουν τον έρωτα χωρίς το φόβο μιας ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης και έχουν την ευκαιρία να αποφασίσουν συνειδητά πότε θα αποκτήσουν παιδί (οικογενειακός προγραμματισμός).

Τα αντισυλληπτικά αποτελούν μία από τις πιο επαναστατικές ανακαλύψεις του περασμένου αιώνα με σημαντικά πλεονεκτήματα και ευεργετικά οφέλη όπως:

Ασφαλή αντισύλληψη

Το σημαντικότερο όφελος είναι ότι προσφέρουν με αποτελεσματικό τρόπο αυτό για το οποίο έχουν σχεδιαστεί, αποφυγή δηλαδή μίας εγκυμοσύνης. Όταν λαμβάνονται με σωστό τρόπο, η πιθανότητα αποτυχίας είναι λιγότερο από 1% ανά έτος και αποτελούν την πιο αξιόπιστη μέθοδο αντισύλληψης. Στην περίπτωση που ο τρόπος λήψης δεν είναι ιδανικός, η πιθανότητα εγκυμοσύνης με τα αντισυλληπτικά παραμένει κάτω από το 10% ανά έτος, (σταθερά και σημαντικά μικρότερη από την πιθανότητα αποτυχίας άλλων μεθόδων αντισύλληψης όπως το προφυλακτικό).

Ρύθμιση ακατάστατης περιόδου – Πόνος

Τα αντισυλληπτικά έχουν σημαντικές θετικές επιδράσεις στην περίοδο. Η πιο άμεση και εμφανής είναι ότι κάνουν πιο σταθερό τον κύκλο και μειώνουν τη ροή του αίματος. Επίσης καταπολεμούν σε σημαντικό βαθμό τους πόνους της περιόδου.

Χάπι, ο εχθρός της ακμής

Η ακμή είναι ένα συχνό δερματικό πρόβλημα στις νέες ηλικίες και εμφανίζεται κυρίως λόγω της επίδρασης των ανδρογόνων. Στον ίδιο λόγο οφείλεται συχνά και η εμφάνιση τριχόπτωσης ή αυξημένης τριχοφυΐας. Η λήψη ειδικών αντισυλληπτικών έχει θετική επίδραση στα προβλήματα αυτά, διότι τα αντισυλληπτικά έχουν την ιδιότητα να μπλοκάρουν τη δράση των ανδρογόνων.

Τέλος στις φλεγμονές μήτρας και σαλπίγγων

Η λήψη αντισυλληπτικών έχει φανεί ότι προστατεύει από τον κίνδυνο να εμφανίσει μια γυναίκα φλεγμονή στη μήτρα ή στις σάλπιγγες.

Συμβολή κατά του καρκίνου των ωοθηκών

Mετά από έρευνες, φάνηκε ότι η συχνή χρήση με το αντισυλληπτικό χάπι προστατεύει την γυναίκα από τον καρκίνο των ωοθηκών, πιθανά γιατί καταστέλλει την ωοθυλακιορρηξία.

Τα αντισυλληπτικά χάπια είναι ένας σύμμαχος της σημερινής γυναίκας που φροντίζει την υγεία της, προγραμματίζει τη ζωή της και θέλει να έχει τον έλεγχο στο σώμα της!

Πηγή:http://www.queen.gr

Δείτε Ποια Είναι τα πιο Σημαντικά Λάθη που Κάνετε Πρωί Πρωί!

Αν ξεκινήσετε το πρωί κάνοντας λάθη, θα σας πάει όλη η ημέρα άσχημα. Μπορεί να σηκώνεστε σαν σφεντόνα, να πίνετε στα γρήγορα έναν καφέ και να τρέχετε κατευθείαν στο γραφείο. Όμως, όλα τα παραπάνω είναι λανθασμένες κινήσεις, που τις επιπτώσεις θα τις βρείτε μπροστά σας στο υπόλοιπο της ημέρας. Δείτε τι λάθη κάνετε το πρωί και πώς να τα αποφύγετε.

Ξυπνάτε στο σκοτάδι. Μια μελέτη στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Northwestern διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που εκτίθενται στο φυσικό φως μετά το μεσημέρι, έχουν δείκτη μάζας σώματος μεγαλύτερο, από εκείνους που έχουν εκτεθεί στον ήλιο από νωρίς το πρωί. Το φυσικό φως το πρωί βοηθά να ρυθμίσετε το εσωτερικό σας ρολόι, τα επίπεδα της ενέργειας, την όρεξη και τον μεταβολισμό.

Δεν πίνετε νερό. Αν δεν πίνετε νερό το πρωί μπορεί να επηρεάσει αρνητικά, το υπόλοιπο της ημέρας σας. Αν είστε αφυδατωμένοι, έχετε περισσότερες πιθανότητες να νιώθετε μια άσκημη διάθεση, μια σύγχυση και ένα αίσθημα κόπωσης. Ενώ αν πιείτε νερό με το που ξυπνήσετε και συνεχίσετε να πίνετε καθ όλη την ημέρα, όχι μόνο θα νιώθετε πιο ευτυχισμένοι και γεμάτοι ζωντάνια, αλλά θα έχετε επίσης, περισσότερη ενέργεια και αντοχή.

 

Δεν τρώτε πρωινό. Είναι πλέον γνωστό σε όλους, ότι όσοι δεν παίρνουν πρωινό, έχουν μια κακή διάθεση όλη την ημέρα. Όσοι λοιπόν, τρώνε σωστό πρωινό αντιμετωπίζουν την καθημερινότητα με μια καλή διάθεση και είναι πιο αποδοτικοί στην  δουλειά τους.

Δεν έχετε θετική ενέργεια. Το τελευταίο βήμα που πρέπει να κάνετε, για να έχετε μια ευχάριστη ημέρα, είναι να ξυπνήσετε με χαμόγελο. Η πρωινή σας διάθεση έχει αντίκτυπο σε όλη την υπόλοιπη ημέρα σας. Και αν σας είναι δύσκολο να χαμογελάσετε, βάλτε την αγαπημένη σας μουσική ή σκεφτείτε κάτι για το οποίο είστε ευγνώμονες.

Πηγή: http://jenny.gr/

4 tips για να μην σε κρατήσουν οι πόνοι περιόδου κουλουριασμένη στο κρεβάτι

Και είναι αυτές οι μέρες του μήνα που θες να μείνει για πάντα στο κρεβάτι, σε στάση εμβρύου και να μην δεις καν το φως του ηλίου. Ακούγομαι υπερβολική αλλά κάπως έτσι κυλούν τα 24ωρα κατά τις ημέρες που έχεις περίοδο. Πόνοι στην κοιλιά, κράμπες και νεύρα. Πώς θα τα κάνεις όμως όλα αυτά στην άκρη για να συνεχίσεις κανονικά την καθημερινότητά σου; 

«Θερμότητα»: Το παν αυτές τις ημέρες είναι η ζεστασιά και κυρίως στο σημείο της κοιλιάς σου. Μία θερμοφόρα είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να καταπολεμήσεις τον πόνο της κοιλιάς σου και τις κράμπες! Η θερμότητα βοηθάει την ροή του αίματος και κάπως έτσι οι μέρες της περιόδου θα κυλούν πιο ανώδυνα. Αν πάλι είσαι στο γραφείο ή γενικώς στον δρόμο μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα ειδικά θερμικά έμπλαστρα! 

«Γυμνάσου όταν πρέπει»: Κάποιες νέες έρευνες αναφέρουν πως ο ιδρώτας βοηθά στην καταπολέμηση των κραμπών. Απλά εδώ πρέπει να μάθεις κάτι επιπλέον. Δεν πρέπει να κάνεις ασκήσεις γιόγκα ή πιλάτες κατά τη διάρκεια της περιόδου αλλά να ασκείσαι και μία εβδομάδα πριν. Η συστηματική άσκηση βοηθά στις κράμπες. 

«Ζεστό μπάνιο με αλάτι»: Γέμισε την μπανιέρα σου με ζεστό νερό και ρίξε μέσα 2 κούπες αλάτι. Και η θερμότητα και το αλάτι θα σε βοηθήσουν αρκετά!

«Ο ύπνος, ο 8ωρος»: Φρόντισε να πέφτεις νωρίς στο κρεβάτι (ξέρεις μετά το ζεστό μπάνιο) και να απολαμβάνεις τον ύπνο σου. Η σωστή ξεκούραση είναι το παν!

Πηγή: http://www.queen.gr/

Πέντε τρόποι για να σταματήσετε να τρώτε τα νύχια σας

Αλήθεια, πόσες και πόσοι δεν έχουμε αυτή την κακή συνήθεια; Ειδικά, σε περιόδους άγχους, το να τρώμε τα νύχια μας, είναι κατά κάποιον τρόπο, αγχολυτικό. Αισθανόμαστε, δηλαδή, ότι μπορούμε να διαχειριστούμε μία στρεσογόνα κατάσταση που βιώνουμε. Και μπορεί εκείνη τη στιγμή να νιώθουμε ότι χαλαρώνουμε, όμως, στην πραγματικότητα, καταστρέφουμε τα νύχια μας. Τους κάνουμε κακό.

Για να μην αναφερθούμε στο αισθητικό κομμάτι. Κυρίως, οι γυναίκες στερούνται ενός ωραίου μανικιούρ και περιποιημένων άκρων. Η ονυχοφαγία είναι μία κίνηση, που μπορεί να γίνει «εθιστική» και ακόμη και να μη βιώνουμε άγχος, μηχανικά και μόνο να τρώμε τα νύχια μας. Κι έρχεται εδώ το ερώτημα: μπορούμε να κόψουμε αυτή την κακή συνήθεια; Και αν ναι, πώς μπορούμε να τα καταφέρουμε;




1. Ανάγκασε τον εαυτό σου να δεσμευτεί
Ναι, είναι εύκολο στα λόγια να πεις ότι δεν θα ξαναφάς τα νύχια σου, παρά στην πράξη. Αλλά για αρχή, θα πρέπει να το πεις στον εαυτό σου και να τον αναγκάσεις να δεσμευτεί να το κάνει. Ξεκίνησε, λοιπόν, να βλέπεις φωτογραφίες με ωραία και περιποιημένα άκρα και κάνε σύγκριση με τα δικά σου. Οι ενοχές που θα νιώσεις, θα σε αναγκάσουν να αναλάβεις τη δέσμευση. Όπως και αν διαβάσεις τους κινδύνους που ελλοχεύουν από τη συνήθεια αυτή. Για παράδειγμα, ξέρεις ότι η χρόνια ονυχοφαγία μπορεί να καταστρέψει τα δόντια σου; Ή ότι είσαι εκτεθειμένη στα μικρόβια που βρίσκονται στα νύχια;
2. Βρες για ποιο λόγο το κάνεις
Ο κύριος λόγος που τρώμε τα νύχια μας, είναι το άγχος. Όταν βρισκόμαστε σε μία στρεσογόνα κατάσταση, όπως λένε και οι ειδικοί, επιλέγουμε τα νύχια για να εκδηλώσουμε το άγχος μας, και έχει να κάνει με τη λειτουργία του εγκεφάλου. Ωστόσο, αυτή γίνεται μία συνήθεια, σχεδόν ψυχαναγκαστική. Κι εδώ, ακριβώς, θα πρέπει να βρούμε, για ποιο λόγο το κάνουμε; Είναι μία αγχολυτική κίνηση ή, πλέον, μία αυτόματη; Τι συναίσθημα μάς προκαλεί;
nyxia

3. Ανακάλυψε νέους υγιείς τρόπους για να αντιμετωπίσεις το άγχος
Αφού, λοιπόν, ανακαλύψεις για ποιο λόγο τρως τα νύχια σου, και αφού βεβαιωθείς ότι το κάνεις μόνο όταν είσαι έντονα στρεσαρισμένη, τότε ανακάλυψε κάποιον άλλον τρόπο, σαφώς πιο υγιή, για να αντιμετωπίσεις το άγχος. Μπορείς για παράδειγμα, να κάνεις το πιο απλό, να πάρεις ένα χαρτί και να αρχίσεις να ζωγραφίζεις ή να κάνεις διάφορα σχέδια. Μπορείς να πάρεις ένα αντί – στρες μπαλάκι. Ή ακόμη και να ξεκινήσεις μαθήματα yoga, που θα σε αποφορτίσει από το άγχος, γενικότερα.

4. Πήγαινε για μανικιούρ
Ξεκίνα να περιποιείσαι τα νύχια σου. Οι περισσότερες, αποφεύγουν να κάνουν μανικιούρ, θεωρώντας ότι από τη στιγμή, που τα νύχια τους είναι καταστραμμένα ή πρόκειται να τα φάνε, δεν τα περιποιούνται. Ωστόσο, αν ξεκινήσεις να τα περιποιείσαι, να τα φτιάχνεις, να τα βάφεις με ωραία μανό, σιγά σιγά θα υιοθετήσεις μία νέα συμπεριφορά και θα αλλάξεις τη συνήθεια σου. Συμβουλεύσου και την αισθητικό, θα σου προτείνει και η ίδια τρόπους για να σταματήσεις να τρως τα νύχια σου.

5. Μην ξεχνάς, η υπομονή είναι το «κλειδί» της επιτυχίας
Όλα θέλουν υπομονή. Και το να κόψεις μία συνήθεια, που σου έχει γίνει… λατρεία, χρειάζεται μεγαλύτερη. Μην απογοητεύεσαι και μην τα παρατάς. Πρώτα απ’ όλα, πρέπει η ίδια να συνειδητοποιήσεις πόσο κακή συνήθεια είναι και να θέλεις να την κόψεις. Μην την αποδέχεσαι ως μέσο εκδήλωσης του άγχους και μην πορεύεσαι με αυτήν. Όταν πας να το κάνεις, να φας δηλαδή τα νύχια σου, η ίδια χτύπα το χέρι σου και πες το «μην». Σίγουρα, δεν θα τα καταφέρεις από τη μία στιγμή στην άλλη, αλλά αξίζει τον κόπο.

Πηγή: http://www.mothersblog.gr/

Αρθρα Εβδομάδας