Δεν ακολουθείτε το πρόγραμμα που σας έχει δώσει ο γυμναστής. Όπως είναι λάθος να ακολουθείτε τη δίαιτα της φίλης σας, έτσι είναι λάθος να κάνετε τις ίδιες ασκήσεις με εκείνη ή ακόμα χειρότερα να κάνετε ό,τι σας αρέσει. Κάθε σώμα είναι μοναδικό και έχει ανάγκη από συγκεκριμένες ασκήσεις και βάρη.

Δεν γυμνάζετε όλο το σώμα. Ένα σημαντικό λάθος είναι ότι επαναλαμβάνετε τις ίδεις ασκήσεις καθημερινά. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να επιλέγετε κάθε μέρα να γυμνάζετε ένα συγκεκριμένο σημείο του σώματός σας.

 

Δεν έχετε μέτρο στα βάρη που σηκώνετε. Μη νομίζετε ότι όσο πιο πολλά βάρη σηκώσετε τόσο καλύτερα γυμνάζεστε. Είναι λάθος να καταπονείτε το σώμα σας γιατί έτσι δεν έχετε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Οι επαναλήψεις των ασκήσεων και τα λίγα κιλά είναι καλύτερα για εσάς.

Δεν κάνετε διάλλειμα. Το να τρέχετε από τη μια άσκηση στην άλλη δεν κερδίζετε κάτι παραπάνω εκτός ότι κουράζεστε πιο εύκολα. Είναι σημαντικό να κάνετε ένα τρίλεπτο διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων και να ξεκουράζεστε για περίπου 10 με 15 δευτερόλεπτα σε κάθε επανάληψη.


Πηγη:http://jenny.gr