Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017

 

5 λάθη στην προπόνηση που σε εμποδίζουν να χάσεις βάρος

Προσπαθείς να χάσεις το περιττό βάρος όμως παρά τις σκληρές προσπάθειες, την υγιεινή διατροφή και την τακτική άσκηση ο δείκτης στην ζυγαριά σου φαίνεται να έχει κολλήσει για τα καλά; Αιτία του αποτελέσματος μπορεί να μην είναι τα λάθη στο διατροφικό σου πρόγραμμα, αλλά εκείνα στο workout σου.

Είναι γεγονός πως ο υπερβολικός ενθουσιασμός σου με τη γυμναστική μπορεί να σε οδηγήσει σε ακριβώς αντίθετα, από το προσδοκώμενο, αποτελέσματα και να ρίξει το ρυθμό απώλειας βάρους σου. Παρακάτω θα βρεις πέντε βασικά λάθη που κάνεις με τη γυμναστική σου και κάνουν το μεταβολισμό σου να κολλάει κάποιες φορές.

Κάνεις περισσότερη αεροβική άσκηση από την επιτρεπόμενη 
Η αεροβική άσκηση, όπως ο διάδρομος και το ποδήλατο, είναι εξαιρετικοί τρόποι για να κάψεις τις περιττές θερμίδες και να χάσεις βάρος, όμως η υπερβολική γυμναστική τέτοιου είδους μπορεί να επιφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα στον οργανισμό σου. Αν εξαντλείς τον οργανισμό σου κάνοντας αερόβια γυμναστική, στο τέλος το σώμα σου καταλήγει να παίρνει ενέργεια και από σημεία του σώματός σου που δεν πρέπει, όπως οι μύες σου, ο μεταβολισμός αρχίζει να ρίχνει τους γρήγορους ρυθμούς του και να γίνεται όλο και δυσκολότερο το κάψιμο λίπους.

Δεν αλλάζεις ποτέ τη ρουτίνα του προγράμματός σου
Όταν το σώμα σου συνηθίσει σε ένα συγκεκριμένο είδος άσκησης, η πρόοδος αρχίζει να μειώνεται όλο και περισσότερο, ώσπου τελικά σταματάς να βλέπεις τα αποτελέσματα που προσδοκάς. Για το λόγο αυτό, φρόντισε ανά τακτά χρονικά διαστήματα να αλλάζεις τη ρουτίνα του workout σου, θέτοντας νέους στόχους στο σώμα σου.

Δεν κάνεις streching στο τέλος του workout σου
To streching σίγουρα δεν θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, όμως θα κρατήσει το σώμα σου μακριά από τραυματισμούς. Οι τελευταίοι ενδεχομένως να υπάρχουν φορές που θα αποτελέσουν το λόγο για να μείνεις για αρκετό διάστημα εκτός προγράμματος.

Δεν κάνεις αρκετές ασκήσεις ενδυνάμωσης
Μπορεί να έχεις στο μυαλό σου τις ασκήσεις ενδυνάμωσης με βάρη ως ένα μέσο για να αποκτήσει κάποιος δύναμη και να «φουσκώσει» το μυϊκό του σύστημα, όμως, αποτελούν ένα βασικό μέρος της workout ρουτίνας σου που δεν πρέπει να παραλείπεις, μιας και στην πραγματικότητα τα βάρη αποτελούν έναν εκπληκτικό τρόπο για να ενεργοποιήσεις ακόμα περισσότερο τον μεταβολισμό σου.

Δεν ξεκουράζεσαι
Πόσες είναι οι φορές που πηγαίνεις στο γυμναστήριο βιαστική, παραλείποντας τα διαλείμματα ανάμεσα από τις ασκήσεις σου προκειμένου να φύγεις νωρίτερα; Αν κάτι τέτοιο είναι βασική τακτική σου, φρόντισε να την αλλάξεις σύντομα, καθώς η έλλειψη διαλειμμάτων ανάμεσα στις ασκήσεις σου μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην πρόοδο σου. Όταν δεν δίνεις έναν μικρό διάλειμμα στο σώμα σου, τότε εκείνο «απαντά» στην πίεση που δέχεται παράγοντας κορτιζόλη, την ορμόνη που είναι υπεύθυνη για το στρες. Και όπως είναι ήδη γνωστό, όσο πιο στρεσαρισμένος είναι ο οργανισμός σου, τόσο δυσκολότερα χάνεις βάρος.

Πηγή: madamefigaro.gr

Αρθρα Εβδομάδας