Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2017

 

Πώς να μην πάρετε κιλά στις διακοπές

Είναι λοιπόν λογικό να μην θέλουμε να πιεστούμε σε κανένα επίπεδο, ούτε όσο αφορά το φαγητό. Τι θα συμβεί όμως όταν τελειώσουν οι διακοπές, γυρίσετε σπίτι και ανεβείτε στη ζυγαριά; Από την άλλη μεριά νησί χωρίς θάλασσα, ταβερνάκια και ελληνικούς μεζέδες δεν γίνεται. Τι πρέπει να κάνετε ώστε και τις διακοπές σας να ευχαριστηθείτε και να μην πάρετε κιλά; Η απάντηση, αν και φαντάζει πολύπλοκη, είναι πολύ απλή και για να τη μάθετε δεν έχετε παρά να συνεχίσετε την ανάγνωση.

  • Καταρχάς, ακόμα και στις διακοπές το πρωινό παραμένει το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Αν τρώτε ένα καλό πρωινό, όπου και να βρίσκεστε, θα είστε χορτάτοι για πολλές ώρες μέσα στην ημέρα και δεν θα υποπέσετε στο πρόχειρο φαγητό. Αν το ξενοδοχείο σας έχει μπουφέ, δεν υπάρχει λόγος να πέσετε με τα μούτρα από τη πρώτη μέρα και να τα φάτε όλα. Έχετε στη διάθεση σας μέρες, ώστε να δοκιμάσετε ότι σας αρέσει από λίγο.

  • Επωφεληθείτε από το νέο περιβάλλον και κινηθείτε. Όπου και να πάτε διακοπές, όλο και κάτι θα υπάρχει για να εξερευνήσετε. Αν είστε κοντά σε μια παραλία, μπορείτε το απόγευμα να κάνετε έναν όμορφο περίπατο στην άμμο ή μια βόλτα στη χώρα, εφόσον είστε σε ένα νησί, και να θαυμάσετε τις ομορφιές της. Με αυτό τον τρόπο θα μείνετε ενεργοί και ταυτόχρονα θα ξεφύγετε από τα τετριμμένα.

  • Και επειδή το φαγητό στην Ελλάδα είναι μέρος της διασκέδασης και της κοινωνικοποίησης, δεν γίνεται να μη δοκιμάσετε τις τοπικές λιχουδιές. Και θα αναρωτηθείτε καλά μέχρι εδώ, ώρα τι γίνεται; Πώς θα δοκιμάσετε όλα όσα λαχταράτε, χωρίς να πάρετε κιλά; Και εδώ υπάρχει λύση. Καταρχάς δεν χρειάζεται να παραγγείλετε όλα τα πιάτα μέσα σε μια ημέρα, υπάρχει και η επόμενη φορά. Επίσης, μπορείτε να μοιραστείτε το φαγητό σας με την παρέα σας, ώστε να φάτε μισή ποσότητα αντί ολόκληρη. Και τέλος να είστε προσεκτικοί στην κατανάλωση του αλκοόλ. Αν θέλετε να πίνετε οπωσδήποτε ένα ποτό κάθε μέρα, τότε περιοριστείτε σε ένα είδος κάθε φορά και μην πηγαίνετε από τη μπύρα στο κρασί και μετά στα cocktails.

Και να θυμάστε, ότι οι διακοπές δεν αποτελούν δικαιολογία, για να ξεχάσετε όλες τις υγιεινές διατροφικές σας συνήθειες. Πάντα πρέπει να έχετε στόχο να καταναλώνετε ισορροπημένα γεύματα και τροφές υψηλής θρεπτικής αξίας, ώστε να διατηρείτε ένα υγιές σωματικό βάρος.

Πηγή: jenny.gr

Αρθρα Εβδομάδας