1. Το βάρος.

Τοα στήθη αποτελούνται από ιστό, αδένες και λίπος. Ορισμένες γυναίκες έχουν περισσότερο ιστό από λίπος και το αντίστροφο. Ένα το στήθος έχει περισσότερο λίπος τότε μπορεί να διαπιστώσετε μια διαφορά στο μέγεθος του, όταν παίρνετε κιλά. Συνήθως εάν έχετε μια σημαντική απώλεια ή αύξηση βάρους αλλάζει και το μέγεθος του στήθους.

2. Οι θωρακικές ασκήσεις.

Εάν κάνετε θωρακικές ασκήσεις, δεν θα αυξηθεί το μέγεθος του στήθους αλλά θα δυναμώσει ο μυς που βρίσκεται από πίσω, γεγονός που θα το κάνει να φαίνεται μεγαλύτερο.

3. Ο έλεγχος γεννήσεων

Ο έλεγχος γεννήσεων μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από το να αποτρέψει μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, όπως να αλλάξει τη ορμονική ισορροπία και στη συνέχεια να επηρεάσει το μέγεθος του στήθους. Αυτή η αλλαγή οφείλεται σε μεγάλο βαθμός από τις κατακρατήσεις.  

4. Κύηση και θηλασμός.

Η αύξηση του στήθους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης συμβαίνει λόγο των ορμονικών αλλαγών, όπως είναι η αύξηση της προγεστερόνης. Τα στήθη μπορεί να διογκωθούν ακόμη περισσότερο όταν θηλάζετε, αλλά συνήθως επιστρέφουν στο φυσιολογικό μέγεθος σε περίπου τρεις έως έξι μήνες μετά τη διακοπή του θηλασμού. Επίσης ορισμένες γυναίκες μπορεί αν εμφανίσουν αλλαγές στο μέγεθος και στο σχήμα του μαστού μετά από πολλαπλές γεννήσεις.

5. Η ηλικία.

Με το πέρασμα των χρόνων υπάρχει μια πτώση στο στήθος και αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό, αφού εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αλλαγή της ελαστικότητας του δέρματος. Εάν όμως διαπιστώσετε μεγάλες αλλαγές στο μέγεθος καλό είναι να μιλήσετε με το γιατρό σας. 

Πηγή: http://jenny.gr/