Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2017

 

Αυτό είναι το Squat και πρέπει αμέσως να το ξεκινήσεις!

squat

  Το πιο σημαντικό απ’ όλα, είναι να θυμάσαι ότι τα γόνατα δεν πρέπει να περνάνε τις μύτες των ποδιών σου καθώς τα λυγίζεις. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω και οι περισσότεροι με κοροϊδεύουν γιατί το επαναλαμβάνω πολύ συχνά.

  Κάτι άλλο που πρέπει να θυμάσαι είναι ότι ο κορμός πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένος, με τους ώμους χαλαρούς προς τα πίσω. Κάτι που θα σε βοηθήσει να μη σκύβεις μπροστά είναι αν τη στιγμή που εκτελείς το κάθισμα κοιτάς προς τα πάνω, στο ταβάνι.

  Και αν τα παραπάνω τα εμπέδωσες, τώρα ξεκινάει το καλό! Να μην ακούω χαζομάρες σχετικά με τα Squat. Μόνο καλό μπορούν να σου κάνουν και εδώ συγκέντρωσα όλα όσα έχω μάθει:

Γλουτοί στο Θεό:

  Όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται και όσο κι αν πονάνε τα πόδια σου πιο πολύ στα καθίσματα πίστεψέ με οι γλουτοί σου ARE ON FIRE. Είναι η νούμερο 1 άσκηση για την ανόρθωση γλουτών. Αυτό που θέλουν οι περισσότεροι, άντρες και γυναίκες! Μη χάνεις χρόνο, το καλοκαίρι είναι πιο κοντά απ΄όσο νομίζεις.

Κάψιμο λίπους:

  Τα καθίσματα αυξάνουν τη μυϊκή μάζα με αποτέλεσμα να σε βοηθήσουν να κάψεις λίπος. Για να το καταλάβεις καλύτερα, σκέψου ότι για κάθε 500gr. επιπλέον μυϊκής μάζας το σώμα σου θα καίει 50-70 θερμίδες ανά ημέρα. Άρα, περισσότερη μυική μάζα περισσότερο κάψιμο λίπους.

Τόνωση σ’ όλο το σώμα:

  Μπορεί τα καθίσματα να εστιάζουν στα πόδια, προσφέρουν όμως και μυϊκή τόνωση σε όλο το σώμα. Πιο συγκεκριμένα, συμμετέχουν μαζί με τα πόδια, οι κοιλιακοί, οι ραχιαίοι και η πλάτη χωρίς τις περισσότερες φορές να το καταλαβαίνεις.

Καλλίγραμμα πόδια:

  Ξέρω ότι οι γυναίκες κυρίως παραπονιούνται για τα πόδια τους και συγκεκριμένα για τα μπούτια τους.Ότι είναι χοντρά, ότι είναι αγύμναστα άρα πλαδαρά, ότι έχουν κυτταρίτιδα….
Άααααχ τι τραβάτε κι εσείς οι άντρες μαζί μας. Εγώ έχω τη λύση για όλα αυτά τα προβλήματα. ΚΑΝΕ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ . Έχεις σκεφτεί ότι τα πόδια σου, φαίνονται χοντρά γιατί δεν είναι γυμνασμένα;; Με τα καθίσματα λοιπόν θα καλοσχηματιστούν, θα σφίξουν και το δέρμα σου θα γίνει λείο.

Βοηθούν στην καθημερινότητα:

  Πόσες φορές χρειάστηκε να σηκώσεις ένα κουτί παραδείγματος χάρη από το πάτωμα, το οποίο ίσως ήταν λίγο βαρύ και ένιωσες μία ενόχληση στη μέση σου; Αυτό συμβαίνει διότι δε τοποθετείς το σώμα σου σωστά. Το σωστό είναι να λυγίσεις τα γόνατά σου και όχι να σκύψεις σα να κάνεις δηλαδή κάθισμα. Επομένως τα καθίσματα μας βοηθάνε στην καθημερινότητά μας, με την έννοια ότι μιμούνται βασικές κινήσεις του σώματός μας.

Τένοντες και αρθρώσεις:

  Τέλος, τα καθίσματα επειδή γυμνάζουν τους μύες και τους τένοντες, μας προστατεύουν από τυχόν τραυματισμούς.



Αρθρα Εβδομάδας