Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2018

 

Πρέπει να γυμναζόμαστε πριν ή μετά τη δουλειά;



  Ίσως δεν είστε και τόσο πρωινός τύπος. Έτσι η ιδέα του να ιδρώνετε πριν… από την ανατολή του ηλίου μπορεί να σας φαίνεται… αποκρουστική.

  Άλλες πάλι φορές, το να γυρνάς από τη δουλειά εξαντλημένη και να μην έχεις το κουράγιο ούτε να περπατήσεις, δεν είναι ευνοϊκό.

  Αυτό που πρέπει να σκεφτείτε είναι: “Πόσο χρόνο μπορείτε να δώσετε στην προπόνησή σας;” Μία καλή προπόνηση απαιτεί 40-60 λεπτά. Εάν μπορείτε ν’ αφιερώσετε μία ολόκληρη ώρα, αυτό θα ήταν σπουδαίο, αλλά δεν είναι πάντα ρεαλιστικό.

  Σαράντα λεπτά θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως ο ιδανικός χρόνος που πρέπει να αφιερώνετε στην προπόνησή σας. Αν θέλετε μέγιστο αποτέλεσμα, συνδυάστε λίγο cardio με ασκήσεις ενδυναμωσης!

  Τα “μείον” της πρωινής προπόνησης:
- Είναι δύσκολο να βγείτε από το ζεστό κρεβάτι σας και να φορέσετε τ’ αθλητικά.
- Όταν είστε μισοκοιμισμένοι το σώμα σας απελευθερώνει μυοχαλαρωτικές χημικές ουσίες, όπως η μελατονίνη. Αυτό κρατά το σώμα σας σε μια χαλαρή κατάσταση. Όταν ξυπνάτε, χρειάζεται κάποιο χρόνο για να διαλυθεί αυτή η ορμόνη.


  Τα “συν” για όσους ξυπνούν νωρίς:

- Αυξάνοντας την κυκλοφορία του αίματος, ενισχύετε εύκολα τον μεταβολισμό σας.
- Ένα κύμα ενδορφινών και αδρεναλίνης… θα ενισχύσει τη μέρα σας. Σκεφτείτε ένα μεγάλο φλιτζάνι καφέ με ένα χάπι… ευτυχίας.
- Η άσκηση βελτιώνει τη διάθεση και τη συνολική στάση. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε την ημέρα σας!

  Στο γυμναστήριο μετά τη δουλειά!
  - Είτε πρόκειται για το γυμναστήριο, είτε για το γήπεδο, είτε ακόμη και για το σαλόνι σας, η προπόνηση μετά την εργασία μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα και πιο εύκολα.

  - Εάν τα επίπεδα ενέργειάς σας έχουν πέσει μετά τη δουλειά, προσθέτοντας μια προπόνηση, μπορεί ν’ αποκτήσετε μια τεράστια ώθηση για να ολοκληρώσετε την ημέρα σας.

  Στα “μείον” συγκαταλέγεται ο περισσότερος χρόνος για δικαιολογίες: Καθώς προχωρά η ημέρα, μπορεί να συμβούν πράγματα που αλλάζουν τα σχέδια και το πρόγραμμά σας.

  - Είναι πιο εύκολο να προβάλλετε δικαιολογίες για να παρακάμπψετε μία προπόνηση μετά την εργασία. Ίσως είναι εξάντληση, η κίνηση στους δρόμους, το δείπνο κ.λπ.

  Σκεφτείτε την προπόνηση μετά την εργασία σας ως ανταμοιβή έπειτα από μια κουραστική και απαιτητική μέρα. Η άσκηση θα πρέπει πάντα να είναι διασκεδαστική και ευχάριστη, αλλιώς δοκιμάστε κάτι νέο!

Πηγή:  sugarme.gr

Αρθρα Εβδομάδας