Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2017

 

Η νέα γενιά γυναικών απορρίπτει το στρινγκ και επιλέγει το «εσώρουχο της γιαγιάς»!


  Eίναι η φαντασίωση των ανδρών εδώ και περίπου 40 χρόνια. Το thong ή αλλιώςg-string το εφηύρε η σχεδιάστρια μόδας Rudi Gernreich το 1974. Μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του '80, όμως, δεν είχε εισβάλει στηmainstream κουλτούρα και το έβλεπε κανείς μόνο σε χορεύτριες σε ερωτικά κλαμπ. Η δημοφιλία του έγινε εμφανής στις αρχές του '90 και πλέον δεν νοείται γυναίκα που δεν διαθέτει έστω ένα. Πόσο «βολικό» όμως είναι για μια γυναίκα το εν λόγω εσώρουχο;

  Σύμφωνα με πολλές νέες γυναίκες που τα απορρίπτουν, «καθόλου», λέει η αμερικανική εφημερίδα New York Times. Σε εκτενές άρθρο της αναφέρεται στη νέα επιχειρηματικότητα, που αφορά ατα γυναικεία εσώρουχα και προσφέρει τα... βρακάκια της γιαγιάς. Η νέα γενιά γυναικών, σύμφωνα με τους Times, ανακαλύπτει το σέξι στα συρτάρια εσωρούχων της γιαγιάς. Και δίνει παραδείγματα νέων γυναικών επιχειρηματιών, που σχεδιάζουν εσώρουχα και ιδρύουν εταιρείες εσωρούχων, οι οποίες προσφέρουν απλότητα, απαλότητα, υγιεινή και ... γεμάτη αίσθηση στα εσώρουχα, τα οποία δεν είναι πλέον ένα... κορδονάκι, αλλά κανονικό κομμάτι ύφασμα.

«Πάντα ήθελα κανονικά εσώρουχα, δεν έβρισκα τα βολικά που έψαχνα και έτσι έφτιαξα μια εταιρεία μόνη μου» δήλωσε η Daphne Javitch, 35 ετών, ιδρύτρια της εταιρείας Ten Undies. H ιδρύτρια της Ten Undies

«Για τη γενιά των millenials είναι cool να φοράνε κανονικά εσώρουχα. Τα στριγνκ είναι πια ντεμοντέ» δηλώνει αναλύτρια της αγοράς εσωρούχων, η οποία παρατηρεί διεθνή αύξηση στους τζίρους εταιρειών, όπως η Ten Undies.

«Θέλουμε πρακτικά εσώρουχα, που να μας κάνουν να νιώθουμε καλά» λέει ηCEO της εταιρείας Hello Beautiful, φανατική της οποίας είναι η ηθοποιός Chloe Sevigny. H CEO του Hello Beautiful

  To sexy είναι εντελώς εγκεφαλικό και δεν αφορά μόνο τα στρινγκ, δηλώνει μοντέλο που ποζάρει για τις φωτογραφήσεις των εσωρούχων. Πιθανώς πολλοί άντρες να συμφωνήσουν, αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες...


Πηγή: protothema.gr

 

Αρθρα Εβδομάδας