Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

 

Θες να ξυπνάς νωρίς; Να 7 tips για να το καταφέρεις!

Αν η ευεξία είναι κάτι που σε απασχολεί, τότε θα έχεις ήδη ακούσει πως οι άνθρωποι που ξυπνούν πρωί είναι πιο επιτυχημένοι και χαρούμενοι! Και ενώ αυτό ισχύει για τους περισσότερους από εμάς, για κάποιους άλλους το πρωινό ξυπνητήρι μοιάζει με βασανιστήριο.   Επειδή όμως η κάθε μέρα ξεκινά χωρίς να ρωτάει τι τύπος είσαι, υπάρχουν κάποια τρικ που μπορούν να στο κάνουν πιο εύκολο. Επτά αυθεντικά "πρωινοί τύποι" μοιράζονται παρακάτω τα μυστικά που όχι μόνο τους βοηθούν να σηκωθούν από το κρεβάτι αλλά τους προετοιμάζουν για μία παραγωγική, υπέροχη ημέρα!

   1 Κοιμήσου και ξύπνα με πρόγραμμα

Ας ξεκινήσουμε από τα προφανή.  Για να ξυπνάει κανείς νωρίς το πρωί θα πρέπει να έχει κοιμηθεί καλά το βράδυ. Αρχικά, εντόπισε τις ώρες ύπνου που πραγματικά χρειάζεσαι (7-9 για τους ενήλικες) και έπειτα καθιέρωσε μια σταθερή ώρα για να πέφτεις για ύπνο και για να ξυπνάς. Ο πιο εύκολος τρόπος να κοιμάσαι αρκετά είναι να πέφτεις για ύπνο λίγο πιο νωρίς, εξασφαλίζοντας το λιγότερο 7 ώρες ανενόχλητου ύπνου.  

  2 Ενυδατώσου

Πιες αρκετό νερό καθ'όλη τη διάρκεια του απογεύματος αλλά φυλάξου μισή ώρα πριν κοιμηθείς. Κράτα, επίσης, δίπλα στο κρεβάτι σου ένα μπουκάλι με νερό σε περίπτωση που το χρειαστείς κατά τη διάρκεια της νύχτας. Είναι προτιμότερο να ξυπνήσεις για τουαλέτα παρά να ξυπνήσεις το πρωί με πονοκέφαλο, κακή διάθεση και ζαλάδα -συμπτώματα ενός αφυδατωμένου οργανισμού.   

  3 Άνοιξε την τηλεόραση

Ακούγεται κακή συμβουλή όμως δεν είναι. Ένα διασκεδαστικό πρωινό show θα σε ξυπνήσει με ήπιο τρόπο και συνδυάζεται εύκολα με την ώρα που τρως το πρωινό σου. Επιπλέον, μία φωτισμένη οθόνη μπορεί να παίξει τον ρόλο του πρωινού φωτός και να ξυπνήσει το νευρικό σου σύστημα ιδίως κατά τη διάρκεια του χειμώνα που τα πρωινά είναι μάλλον σκοτεινά.  

  4 Μην πατήσεις το snooze

Η μέση οδός ίσως συνίσταται στη διπλωματία αλλά όχι και στο πρωινό ξύπνημα. Ξέχνα το κλισέ των '5 λεπτών' και ξύπνα με το πρώτο ξυπνητήρι! Όσο καθυστερείς, τόσο πιο δύσκολο γίνεται το ξύπνημα ενώ, φυσικά, τα 5 ή 10 λεπτά δεν είναι αρκετά για να επανορθώσουν μια βραδιά με πολύ λίγο ύπνο.   

  5 Ξύπνα και γυμνάσου

"Από το κακό στο χειρότερο" θα σκεφτείς και δεν σε αδικώ. Στην πραγματικότητα όμως η πρωινή γυμναστική ξυπνά άκρως αποτελεσματικά το νευρικό σου σύστημα και όλο σου το σώμα ενώ παράλληλα ανεβάζει το ηθικό σου προσφέροντας μία ένεση από πολύτιμες ενδορφίνες νωρίς μέσα στην ημέρα!

    6 Φάε πρωινό

Είναι κλισέ αλλά το πρωινό είναι όντως το πιο σημαντικό γεύμα όλης της ημέρας! Καθορίζει τα επίπεδα γλυκόζης αλλά και τα επίπεδα ενέργειας και πείνας που θα έχεις όλη την ημέρα. Προτίμησε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και ξεκίνα την ημέρα σου με τον καλύτερο, πιο θρεπτικό τρόπο!    

 7 Ξεγέλα τον εαυτό σου

Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν φέρει αποτέλεσμα, μπορείς να γίνεις λίγο πιο... σκληρός με τον εαυτό σου. Για παράδειγμα, τοποθέτησε το ξυπνητήρι σου σε μια επιφάνεια μακριά από το κρεβάτι έτσι ώστε να αναγκαστείς να σηκωθείς για να το κλείσεις. Επιπλέον, δοκίμασε να ανοίξεις τα παντζούρια αμέσως μόλις σηκωθείς για να δεχτείς την (έντονη μεν, ευεργετική δε) δράση του πρωινού ήλιου στο νευρικό σου σύστημα.

 

Πηγή: www.lifo.gr

Positive thinking: Μάθε πώς θα το καταφέρεις και θα λάμψεις

Οι σκέψεις σου δημιουργούν την πραγματικότητά σου και σου δίνουν τη δύναμη να ελέγχεις το μυαλό σου. Το να δίνεις προσοχή στις σκέψεις σου και να επιλέγεις ενσυνείδητα αυτές που θα σε οδηγήσουν στο αποτέλεσμα που θες, αυτό είναι το μυστικό για να λάμπεις όπου και αν βρίσκεσαι.

Για να κάνεις θετικές τις σκέψεις σου, θα πρέπει πρώτα να τις παρακολουθήσεις και να αναλύσεις τα μηνύματα που στέλνεις στον εαυτό σου. Κάθε φορά που… σε τσακώνεις να λες στον εαυτό σου κάτι αρνητικό, όπως «δε θα τα καταφέρω, δεν είμαι αρκετά καλή», πες στον εαυτό σου να σταματήσει.

Προσπάθησε να χρησιμοποιείς θετικές λέξεις όταν μιλάς στον εαυτό σου και να αντικαθιστάς τις αρνητικές φράσεις με θετικές διαβεβαιώσεις. Πρέπει να γνωρίζεις ότι οι άλλοι άνθρωποι μας συμπεριφέρονται με τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε εμείς στον εαυτό μας.

Ένα από τα δυσκολότερα πράγματα που πρέπει μία έφηβη να ξεπεράσει είναι η παγίδα της σύγκρισης. Όταν θα σταματήσεις να συγκρίνεις τον εαυτό σου με τις άλλες κοπέλες, τότε θα καταφέρεις να βρεις την ισορροπία μέσα σου και να λάμψεις.

Αν δεις ότι μία φίλη σου ή συμμαθήτριά σου έχει κάτι που εύχεσαι να είχες και εσύ, αντί να ζηλέψεις, πρόσθεσέ το στη λίστα των επιθυμιών σου και σκέψου από μέσα σου: «Αυτό το αξίζω!».

Όταν θα αλλάξεις την ενέργειά σου από κάτι αρνητικό σε κάτι θετικό, από τη ζήλεια στην επιθυμία, τότε θα γίνεις και εσύ μαγνήτης και θα προσελκύεις όμορφα πράγματα στη ζωή σου.

 

 

Πηγή:queen.gr

Κάθε πότε πρέπει να πλένουμε τα σουτιέν μας;

Είναι από τα κομμάτια της ντουλάπας μας που δεν τα φοράμε μόνο μία φορά και μετά τα πετάμε στο καλάθι με τα άπλυτα. Πάντα όμως υπάρχει μία απορία για το πότε πρέπει να τα πλένουμε και βασικά πώς. Μετά από πόσες εφαρμογές είναι ο χρόνος μηδέν για πλύσιμο;

Οι ειδικοί συνιστούν να τα πλένουμε μετά από 3 ή 4 εφαρμογές.Επιπλέον, τονίζουν πως δεν πρέπει να φοράμε το ίδιο σουτιέν συνεχόμενες ημέρες καθώς έτσι καταστρέφεται πολύ πιο γρήγορα. 

Πώς πρέπει να τα πλένουνε;

Ρίχνουμε σε μια λεκάνη λίγο χλιαρό νερό, 1 κ.σ σαμπουάν για μωρά και δύο σταγόνες αιθέριο έλαιο της επιλογής μας. Ανακατεύουμε καλά και έπειτα πλένουμε μέσα σε αυτό το μείγμα τα σουτιέν μας. Τόσο απλά και εύκολα, θα καθαριστούν στο λεπτό και θα μυρίζουν υπέροχα για αρκετές ημέρες.

Υ.γ Το μήνυμα του άρθρου αυτού λοιπόν είναι πως μέσα στην εβδομάδα πρέπει να αλλάζεις μέρα παρά μέρα σουτιέν όσο και αν είναι το μονόχρωμο που σε βολεύει. Ο χρόνος διάρκειας πάνω από όλα αγαπητή μου. 

 

Πηγή:queen.gr

To ψυχολογικό τρικ για να καταλάβεις πότε κάποιος σου λέει ψέματα

Όλες θα θέλαμε να έχουμε την «μαγική» δύναμη να ανιχνεύουμε το ψέμα με ένα βλέμμα. Όλες το έχουμε σκεφτεί και αργότερα έχουμε αναρωτηθεί κατά πόσο αυτό θα μας έκανε ευτυχισμένες. 

Δυστυχώς, πολλά από τα ψέματα που ακούμε από τους ανθρώπους του περιβάλλοντός μας-καλώς ή κακώς- εξασφαλίζουν την ηρεμία μας. Τι γίνεται όμως όταν εμείς θέλουμε απεγνωσμένα να μάθουμε την αλήθεια; 

Η επιστήμη στέκεται ξανά στο πλευρό μας και αποκαλύπτει τις κοινές αντιδράσεις και συμπεριφορές που μπορούν να «προδώσουν» κάποιον που ψεύδεται. Που μπορούν να προδώσουν ακόμα κι εμάς! 

Στην ανάλυση των επιστημόνων που συμμετείχαν στην έρευνα της Αμερικανικής Ένωσης Ψυχολόγων, βρίσκεται η απάντηση σε κάθε μας ερώτημα. 

Πώς μπορούμε να ανιχνεύσουμε το ψέμα; 

Όπως έχει αποδειχτεί, πολλές φορές είμαστε σε θέση να ανιχνεύσουμε το ψέμα χωρίς καν να χρησιμοποιήσουμε το μυαλό μας. Η «αναγνώριση» ψευδών δεδομένων γίνεται ακόμα και υποσυνείδητα, καταγράφοντας τα σημάδια και αργότερα «στέλνοντας» τα για επεξεργασία.

Υπάρχει, βέβαια και ευκολότερος τρόπος. Ποιος είναι αυτός; Το να ακούς. 

Η ομιλία ενός ανθρώπου που ψεύδεται παρουσιάζει μερικά πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Βάσει μελετών, όσοι δεν μας λένε την αλήθεια έχουν την τάση να απαντούν μονολεκτικά στις ερωτήσεις μας και να χάνουν τον ειρμό τους κάθε φορά που ζητάμε περισσότερες λεπτομέρειες επί του θέματος. 

Ένα άλλο τρικ για να ανιχνεύσουμε το ψέμα είναι να θέσουμε μία σχετική ερώτηση στον συνομιλητή μας. Οι άνθρωποι που μας λένε ψέματα, παρουσιάζουν την τάση πριν μας δώσουν την απάντησή τους (ναι, το ψέμα τους δηλαδή!) να επαναλαμβάνουν πρώτα την ερώτηση που τους θέσαμε. 

Έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να ακούς προσεκτικά τον συνομιλητή σου και να φροντίσεις να θέσεις τα ερωτήματά σου τη στιγμή που εκείνος δεν το περιμένει. 

Δεν θέλει κόπο τελικά…

 

Πηγή:limeandlife.com

Απλά tips για να κάνεις το μαύρισμά σου να διαρκέσει περισσότερο

Το καλοκαίρι μας αποχαιρετά σιγά-σιγά, αλλά αφήνει πίσω του όμορφες αναμνήσεις, γεμάτες μπαταρίες και ένα υπέροχο μαύρισμα, το οποίο προφανώς δεν μπορείς να έχεις όλο το χρόνο, υπάρχουν όμως τρόποι να κάνεις τη διάρκειά του μεγαλύτερη. Τα παρακάτω tips θα σου φανούν πολύ χρήσιμα και θα σε βοηθήσουν να απολαμβάνεις την ηλιοκαμένη επιδερμίδα σου για περισσότερο. 

  • Απόφυγε το πολύ ζεστό νερό στο ντους, καθώς είναι μία από τις αιτίες αφυδάτωσης της επιδερμίδας σου, με αποτέλεσμα να ξεφλουδίζει. Ακόμα ο καιρός βοηθάει στο να ανεχτείς ένα δροσερό ντους.
  • Η απολέπιση δεν είναι απαγορευτική. Αντίθετα, αν χρησιμοποιήσεις ένα ήπιο απολεπιστικό προϊόν θα σε βοηθήσει στη διατήρηση του μαυρίσματος, αφού θα διευκολύνει την διαδικασία της ενυδάτωσης με τις κρέμες και τα λάδια.
  • Επειδή η ενυδάτωση της επιδερμίδας είναι σημαντικό στοιχείο για να μη χάσεις το σοκολατένιο σου χρώμα, μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό.
  • Η διατροφή σου παίζει επίσης τον ρόλο της. Ξέρεις ότι η Β-καροτίνη, επομένως και οι τροφές που την περιέχουν είναι πολύ χρήσιμη για το μαύρισμα της επιδερμίδας. Καρότο, σπανάκι καθώς κι άλλες τροφές καλό είναι να υπάρχουν στο διαιτολόγιό σου.
  • Μην αφήσεις ποτέ την επιδερμίδα σου ‘’διψασμένη’’. Μία πλούσια ενυδατική μετά το μπάνιο είναι ότι χρειάζεσαι για να έχεις απαλή επιδερμίδα και όσο το δυνατόν περισσότερο μαυρισμένη. 
  • Ακόμα όμως ο καιρός είναι ζεστός και αν έχεις την ευκαιρία για λίγη ακόμα ηλιοθεραπεία με προστασία, τότε το σίγουρο είναι ότι θα είσαι μαυρισμένη για πολύ ακόμα. 

 

 

Πηγή:limeandlife.com

Αρθρα Εβδομάδας