Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017

Woman in love με τα ταξίδια: Προορισμός Mexican Jungle

mexico danae 6
Ταξίδια, ένα τεράστιο και ατελείωτο κεφάλαιο. Ένας χάρτης ξεδιπλώνεται μπροστά και το ταξίδι ξεκινά. Κάθε προορισμός διαφορετικός. Κάθε προορισμός έχει τη δική του μαγεία. Απρόσμενα μέρη, ξεχωριστοί άνθρωποι, διαφορετικές κουλτούρες. Ο κόσμος, στον οποίο ζούμε, είναι πανέμορφος κι αυτό από μόνο του είναι ένα κίνητρο, για να τον γνωρίσω από κοντά, από πολύ κοντά... Κι έχω ακόμα πολλά να μάθω.
Είμαι μόλις 24, κι ενώ τα τελευταία δύο χρόνια ήμουν εκτός Ελλάδας είτε αλωνίζοντας την Ευρώπη είτε την Αμερική, πάλι νιώθω ότι δεν έχω δει ούτε το 1/1000 αυτού του κόσμου.
mexico danae 7
Αυτό που μου έκανε πάντα εντύπωση, όμως, ήταν οτι σε κάθε προορισμό, όποιον κι αν γνώριζα, μου έλεγε πόσο τυχερή είμαι που κατάγομαι από την Ελλάδα και κυρίως που ζω σε νησί. Επομένως, ως γνήσια νησιώτισα, προτιμώ κυρίως τους εξωτικούς προορισμούς, με τελευταίο μου ταξίδι στο Μεξικό.

Περίπου στα τέλη Νοεμβρίου, συναντηθήκαμε μία παρέα 8 ατόμων και αρχίσαμε να κατηφορίζουμε στο νοτιοανατολικό κομμάτι του Μεξικού, προς την εξωτική Tulum, την πρώτη μας στάση. Ένας μέρος, όπου εξίταρε την ανδρεναλίνη μας με δραστηριότητες, όπως zip line, αναρρίχηση μέσα στο τροπικό δάσος, κολύμπι με θαλάσσιες χελώνες και πολλά άλλα.
mexico danae 3
Έπειτα, κατευθυνθήκαμε προς την περίφημη Playa Del Carmen, από όπου πήραμε το ferry, για να πάμε σε ένα νησάκι, που ονομάζεται Cozumel. Το νησάκι ήταν αρκετά μικρό, το γυρίσαμε με τζιπάκια, αλλά η κυριότερη δραστηριότητα ήταν η χαλάρωση κάτω από τους εξωτικούς φοίνικες με mojitos και τα μπάνια, καθώς ο υδράργυρος ακουμπούσε κόκκινο.
mexico danae 1
Λίγες μέρες αργότερα τα παιδιά έπρεπε να αποχωρήσουν, λόγω υποχρεώσεων. Εγώ αποφάσισα να μείνω μία μέρα ακόμα. Πήρα την τελευταία πτήση από το νησί προς το Cancun. Εκεί παρέμεινα ένα βράδυ και το επόμενο πρωί ξεκίνησα γεμάτη όρεξη να ανακαλύψω μόνη μου, ένα από τα 7 νέα θαύματα του κόσμου, το ChiChen Itza.

Αυτό που έχω μάθει από τα ταξίδια μου μέχρι τώρα είναι οτι όταν ταξιδεύεις μόνος σου, ζεις μια τελείως διαφορετική εμπειρία. Κι αυτό έχει τη δική του μαγεία. Δίνεις περισσότερη προσοχή σε πράγματα και καταστάσεις, καθώς πρέπει να βασιστείς εξ ολοκλήρου στον εαυτό σου. Η μεγαλύτερη επιβράβευση του να ταξιδεύεις μόνος είναι τα άτομα, τα οποία γνωρίζεις, και αυτό είναι κάτι που συνειδητοποιώ κάθε φορά όλο και περισσότερο. Έτσι κι αυτήν τη φορά, στην πρώτη στάση που έκανα στο Valladolid, γνώρισα τον Quoc, έναν Βιετναμέζο, ο οποίος θα ξεκινούσε ένα μεγάλο ταξίδι μόνος του από Μεξικό μέχρι τη Nicaragua. Τα βρήκαμε κατευθείαν και αποφασίζουμε να γίνει ο ένας η παρέα του άλλου, καθώς είχαμε και οι 2 σαν τελικό προορισμό το Chichen itza.
mexico danae 2
Μετά από 2 ώρες περίπου, είχαμε φτάσει στον προορισμό μας. Θαυμάσαμε επιτέλους και από κοντά το μυστηριακό κόσμο των Μάγιας, ενώ παράλληλα κρυφακούγαμε τους ξεναγούς, για να μάθουμε την εντυπωσιακή ιστορία της κεντρικής πυραμίδας.

Στη συνέχεια, πήραμε το δρόμο του γυρισμού, με στάση στο Cenote Ikkil, το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί σαν μια υποβρύχια λίμνη μέσα σε σπηλιά, όπου η Red Bull πραγματοποιεί αγώνες. Ένα μαγευτικό μέρος! Κάναμε το μπάνιο μας και κατευθυνθήκαμε κατευθείαν προς το αεροδρόμιο.
mexico danae
Αποχαιρέτησα τον καινούργιο μου φίλο και πήρα το δρόμο της επιστροφής γεμάτη εμπειρίες, καινούργιες αναμνήσεις, πολύ φωτογραφικό υλικό και ένα μεγάλο χαμόγελο...