Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2018

 

Όσα πρέπει να γνωρίζουν όσοι επιλέγουν να ασφαλιστούν ηλεκτρονικά σχετικά με την λειτουργία της διαδικτυακής ασφάλισης

Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που μου τίθεται είναι  ‘εάν ασφαλιστώ διαδικτυακά είμαι εξασφαλισμένος σε περίπτωση που μου συμβεί κάτι ‘?

Ας τα πάρουμε τα πράγματα λοιπόν από την αρχή. Κακά τα  ψέματα καλώς ή κακώς το διαδίκτυο έχει ξεκινήσει να εισέρχεται σε όλους του τομείς της ανθρώπινης  ύπαρξης. Από την μία πλευρά αυτό είναι θετικό διότι έχει βοηθήσει στην ανάπτυξη και βελτίωση του επαγγελματικού τομέα καθώς και τους ίδιους τους επαγγελματίες έτσι ώστε να  υπηρετούν όσο το δυνατόν καλύτερα το έργο τους αλλά δυστυχώς είναι και αρνητικό καθώς η οποιαδήποτε διαδικτυακή υπηρεσία απανθρακώνει και εξαφανίζει τον ανθρώπινο παράγοντα. Συνεπεία αυτού είναι αφενός μεν η κατακόρυφη αύξηση του φαινόμενου της ανεργίας και αφετέρου νέες μορφές  φαινομένων όπως αποξένωση ,απομόνωση και μη κοινωνικοποίηση του σύγχρονου ανθρώπου. Συνεπεία αυτού είναι πως ο άνθρωπος έχει και φροντίζει να έχει την καλύτερη σχέση με ένα απρόσωπο διαδίκτυο καθώς τον γλιτώνει λέει από χρόνο καθώς ο χρόνος είναι χρήμα. Και τελικά αναρωτιέμαι όλος αυτός ο χρόνος που μας εξοικονομεί το διαδίκτυο άραγε μας βοηθάει τελικά η μήπως όχι?

Και αυτό καλούμαι να σας απαντήσω. Δυστυχώς η οποιαδήποτε υπηρεσία ασφάλισης μέσω διαδικτύου χωρίς τον ανθρώπινο παράγοντα δεν εξασφαλίζει αφενός μεν την σωστή κάλυψη αναγκών του ατόμου και αφετέρου την διασφάλιση του ανθρώπου σε περίπτωση ανάγκης ή κινδύνου. Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από έρευνά που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες εταιριών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα , οι διαπροσωπικές σχέσεις πελάτη και ασφαλιστή ,η εξυπηρέτηση , η συχνή τηλεφωνική επικοινωνία για οποιαδήποτε πληροφόρηση χτίζει δεσμούς που πολύ δύσκολα σπάει η ηλεκτρονική πώληση ασφαλιστηρίων .Αρκετά μεγάλο ποσοστό πελατών δηλώνει δυσαρέσκεια από την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση σε περίπτωση ατυχήματος ή κινδύνου. Πρέπει να γνωρίζετε πως η ασφάλιση μέσω ηλεκτρονικών διαδικασιών εγκυμονεί κινδύνους στην ανάληψη οποιουδήποτε κινδύνου. Αφότου ασφαλιστείτε και βρεθείτε σε μια δυσμενή κατάσταση , ενδεχομένως να μην βρείτε κάποιο αντιπρόσωπο εταιρείας έτσι ώστε να σας συμβουλεύσει την κατάλληλη στιγμή. Ύστερα η ασφάλιση σε ένα απρόσωπο laptop χωρίς να μπορέσετε να διεκρινίσετε γιατί ακριβώς ασφαλίζεστε ,τι καλύψεις έχετε και εάν είστε καλυμμένος σε περίπτωση ατυχήματος ή επέλευσης κινδύνου θα σας κάνει να καταβάλετε ένα ποσό χωρίς να υπολογίζετε ή να έχετε αναλογιστεί  εάν αυτό το ποσό θα σας εξασφαλίσει ή θα σας σώσει σε αρκετές περιπτώσεις.

Πρέπει λοιπόν να αναλογιστείτε πως  όσο πιο εύκολη και απρόσωπη  γίνεται η διαδικασία ασφάλισης σας χωρίς κάποιο πρόσωπο που θα σας συμβουλεύσει  σωστά ,τόσο πιο εκτεθειμένοι είστε όταν πραγματικά θα χρειαστεί να λειτουργήσει .Το ζήτημα της εμπιστοσύνης και δει της προσωπικής σας ασφάλισης νομίζω είναι σοβαρό. Το ορθότερο θα ήταν να ανακαλύψετε τον κατάλληλο καταρτισμένο σύμβουλο για εσάς που να μεριμνεί για την δική σας ασφάλεια.

Πάντως μία διαδικτυακή και ηλεκτρονική διαδικασία ασφάλισης δεν θα σκεφτεί για εσάς πριν από εσάς αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Το ζήτημα είναι βέβαια κατά πόσο εσείς σκεφτείτε που θα εμπιστευτείτε την ασφάλεια των εαυτών σας. Εύχομαι όχι σε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Να κρατάτε ασφαλής τους εαυτού σας.

Παπαδοπούλου Νάντια

 Ειδικός Ασφαλιστικός Σύμβουλος & Εκπαιδεύτρια Στρατολόγησης Συμβούλων
deffe45

 

Αρθρα Εβδομάδας