Σάββατο, 26 Μαΐου 2018

Πώς φτιάχνουμε τη λίστα καλεσμένων στο γάμο

Και ορίσατε την ημερομηνία, και μετά τι;

Μετά καλεσμένοι κυρίες και κύριοι.

Μία διαδικασία που πρέπει να γίνει αρκετά γρήγορα μιας και αν δεν ξέρεις αριθμό καλεσμένων δεν μπορείς να υπολογίσεις τίποτα. Ούτε χώρο, ούτε budget, ούτε μπομπονιέρες ούτε προσκλητήρια, ούτε τίποτα.

Βήμα βήμα ας δούμε μαζί τη διαδικασία των καλεσμένων.

  1. Excel, ο άρχοντας των πάντων. Ανοίγουμε ένα excelοφυλλο και σε δύο ξεχωριστά sheets (ένα του γαμπρού ένα της νύφης) γράφουμε όπως μας έρχονται στο κεφάλι τα ονόματα. Προσοχή ξεχωριστά κελιά τα ονόματα και τα επίθετα προκειμένου να μπορείτε μετά να τα κάνετε short αλφαβητικά.
  2. Αφού τα περάσετε μοιράζεστε τις λίστες με τους δικούς σας προκειμένου να δείτε τι κρατάτε, τι πετάτε, τι προσθέτετε.
    Στη συνέχεια ελέγχετε για διπλοτσεκαρίσματα φίλων στις δύο λίστες. Μπορεί να κάνεις στενή παρέα με την Πένυ, αλλά άσε το γαμπρό να την έχει στη λίστα του, μιας και είναι γυναίκα του δικού του συναδέλφου.
  3. Και έρχεται η ώρα για να χρησιμοποιήσετε τα tools του excel. Βλέπετε ήρθε η ώρα για το «σορτάρισμα» των ονομάτων ώστε θείοι με ξαδέρφια και γονείς με παιδιά να έρθουν σε κοντινά κελιά για να δείτε πλέον πόσα προσκλητήρια πρέπει να στείλετε. Ως γνωστόν προσκλητήρια και καλεσμένοι δεν σημειώσατε Χ, γιατί τα προσκλητήρια είναι πάντα λιγότερα, μιας και οικογένειες και ζευγάρια λαμβάνουν από ένα.
  4. tip: για φίλους ζευγάρια που δεν είναι παντρεμένοι, μπροστά από το επώνυμο της κοπέλας να βάζετε πάντα του αγοριού για να μπορέσετε στο σορτάρισμα να έχετε μαζί τα ζευγάρια
  5. Μετά το short λοιπόν, δημιουργείτε μία έξτρα στήλη δίπλα στις υπάρχουσες που είναι αυτή στην οποία θα γράψετε αυτό που θα αναγράφετε πάνω στο προσκλητήριο.
  6. Αφού λοιπόν κάνετε αυτή τη διαδικασία ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε μια έξτρα στήλη στην οποία θα γράψετε αυτό που θα αναγράφετε πάνω στο προσκλητήριο. Ίσως και η πιο «δύσκολη» διαδικασία καθώς θέλει αρκετή προσοχή.
  7. Εκεί γράφετε δίπλα στα ονόματα που θα λάβουν το προσκλητήριο τι ακριβώς θα αναγράφετε στο προσκλητήριό τους, προκειμένου να το χρησιμοποιήσετε ως μπούσουλα για να αντιγράψετε μετά τα ονόματα στους φακέλους χωρίς να σκέφτεστε last minute τα τι και πως.
  8. Και αφού τα κάνετε όλα αυτά, αποφασίζετε ποιος γράφει τα προσκλητήρια. Ακόμη και αν δεν είστε φαν της καλλιγραφίας, τότε θα πρέπει να δείτε ποιος από την οικογένεια κάνει καλά γράμματα! Διαφορετικά τα στέλνετε έξω, μαζί με το αρχείο που ετοιμάσατε για να σας τα γράψουν/τυπώσουν κλπ. Yes I do tip: αποφύγετε να χρησιμοποιείτε χάρακα και να γράφετε από πάνω. Αυτή η λογική ταιριάζει πιο πολύ σε βάφτιση παρά σε γάμο που όλα είναι πιο επίσημα.

Πηγή: yes-i-do.gr