1. Πίνετε πολύ καφέ

Ο καφές είναι μια σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών και μπορεί να μας κρατήσει ξύπνιους όταν νιώθουμε τις δυνάμεις να μας εγκαταλείπουν. Όμως εάν υπερβάλουμε τότε το σώμα μας αρχίζει να συνηθίζει και μπορεί να μη μας προσφέρει πλέον την ενέργεια που χρειαζόμαστε. Στην πραγματικότητα, οι έρευνες δείχνουν  ότι όταν οι άνθρωποι μειώνουν την πρόσληψη καφέ, νιώθουν λιγότερο κουρασμένοι το πρωί. Η λύση; Προσπαθήστε να πίνετε ένα με δυο φλιτζάνια την ημέρα, ώστε να μην εξαρτάστε από τον καφέ. 

2. Φταίνε οι ορμόνες

Οι ορμονικές διαταραχές, κυρίως στις γυναίκες είναι αρκετά συχνές, αλλά είναι επίσης δύσκολο να διαγνωστούν και να θεραπευτούν. Όμως όταν τα επινεφρίδια δεν λειτουργούν σωστά, προκαλείται το αίσθημα της κόπωσης, λόγω της ορμονική ανισορροπίας. Εάν δεν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα υγείας τότε με την εξάλειψη του άγχους, θα αρχίσουν και πάλι να λειτουργούν σωστά.

3. Καθημερινό άγχος

Εάν είστε συνέχεια αγχωμένοι τότε είναι σημαντικό να βρείτε τρόπους για να χαλαρώνει το μυαλό και το σώμα. Τι μπορείτε να κάνετε; Οι επιλογές είναι πολλές. Μπορείτε να αρχίσετε ένα άθλημα, να μάθετε διαλογισμό, να βγαίνετε έξω για περίπατο ή να ακούτε χαλαρωτική μουσική.

4. Έλλειψη θρεπτικών ουσιών

Η διατροφή επηρεάζει τα επίπεδα ενέργειας. Το αίσθημα της κόπωσης είναι συνήθως ο τρόπος του σώματος για να σας προειδοποιήσει ότι μπορεί να έχετε έλλειψη βιταμινών και γενικά θρεπτικών συστατικών. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι υπάρχει μια σχέση μεταξύ των αυξανόμενων ποσοστών χρόνιας κόπωσης και της κακής διατροφής και συχνά η λύση είναι απλή: Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα όποτε είναι δυνατόν, μείνετε μακριά από την κατανάλωση υπερβολικής ζάχαρης και προσπαθήστε να διατηρήσετε μια υγιή ισορροπία λιπών, πρωτεϊνών και υδατανθράκων.

5. Αφυδάτωση

Αν δεν είστε αρκετά ενυδατωμένοι, η κόπωση είναι συχνά ένα από τα πρώτα συμπτώματα και αντίστροφα, μελέτες δείχνουν τα επίπεδα ενέργειας βελτιώνονται όταν πίνουμε αρκετό νερό. 


Πηγή:http://jenny.gr/