Πέμπτη, 24 Μαΐου 2018

Tiffany & Co._The Fragrance

 

Η Κληρονομιά

Ο οίκος Tiffany & Co., ο κορυφαίος οίκος κοσμημάτων του κόσμου, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του σύγχρονου πολιτισμού από την ίδρυσή του.  Ιδρύθηκε στην Νέα Υόρκη το 1837 από τον Charles Lewis Tiffany και το μικρό κατάστημα επιλεγμένων ειδών γνώρισε αμέσως επιτυχία στους κύκλους των κοσμικών, των μεγιστάνων και των αρχηγών του κράτους για το απαράμιλλο στυλ, την ανώτερη ποιότητα και τα καινοτόμα αλλά ταυτόχρονα διαχρονικά σχέδια. Το πάθος του Tiffany για τα διαμάντια, τον οδήγησε στην αγορά του Tiffany Diamond, ένα σπάνιο και λαμπρό κίτρινο διαμάντι 128.54-καρατίων, που ανακαλύφθηκε το 1877. Ακολούθησε η εξαγορά σχεδόν του ενός τρίτου των Γαλλικών Βασιλικών Κοσμημάτων το 1887. Αυτές οι εξαγορές κέρδισαν για τον Tiffany τον τίτλο «ο Βασιλιάς των Διαμαντιών», και καθιέρωσαν μία παράδοση υπεροχής που παραμένει σταθερή μέχρι και σήμερα. Μέσα από την ιστορία του των 180 ετών, ο οίκος Tiffany & Co. έχει καταφέρει με συνέπεια να εξελίσσει το design, προς ευχαρίστηση του κοινού του.           Σήμερα, τα κοσμήματα Tiffany φοριούνται από διασημότητες και ανθρώπους που ορίζουν τη μόδα σε όλο τον κόσμo ενώ το διάσημο Μπλε Κουτί του αποτελεί ένα άμεσα αναγνωρίσιμο σύμβολο εκλεπτυσμένου στυλ και καινοτομίας.

Η Έμπνευση

Καλώς ήλθατε στο επόμενο κεφάλαιο του οίκου Tiffany & Co. — τολμηρά, προκλητικά και εντελώς απροσδόκητα, μία εμβληματική ταυτότητα απογυμνώνεται ως τον πυρήνα της, με έναν έντονα σύγχρονο τρόπο. Με το πνεύμα να διατηρήσει τη σεμνότητα του οίκου Tiffany, το νέο χειροποίητο άρωμα απελευθερώνει την ουσία της μάρκας σε όλη της την αγνότητα – γυμνό δέρμα, άρωμα, κοσμήματα και ένα εμβληματικό χρώμα. Αυτό είναι μία άσκηση στη σύγχρονη αρωματοποιία, που μεταμορφώνει τη φύση, λαμβάνοντας από αυτήν πολύ προσεκτικά ακριβώς τις νότες που μας ενδιαφέρουν,  για να δημιουργήσει ένα ισχυρό νέο άρωμα. 

Το Άρωμα

Ο οίκος Tiffany & Co. παρουσιάζει το νέο του ομώνυμο άρωμα – ένα τολμηρό άρωμα δημιουργημένο από την παγκοσμίου φήμης κορυφαία αρωματοποιό Daniela Andrier της Givaudan. Το λαμπερό λουλουδάτο musk, είναι μία σύγχρονη αίσθηση των πιο πολύτιμων συστατικών της παραδοσιακής αρωματοποιίας. Το άρωμα ξεδιπλώνεται με ζωηρές πρώτες νότες πράσινου μανταρινιού. Στην καρδιά, ένα πολύτιμο άνθος ίριδας αποτελεί το βασικό συστατικό.     Η σχέση του οίκου Tiffany με την ίριδα, χρονολογείται από τα αρχικά σχέδια στα αρχεία Tiffany και είναι βαθιά συνδεδεμένη με το DNA του οίκου. Ήταν μία καρφίτσα ίριδας, κοσμούμενη από άνθη αδαμαντοειδούς γρανίτη και ζαφείρια Montana, που χάρισε στον οίκο Tiffany το πρώτο βραβείο στην έκθεση του Παρισιού το 1900. Έχοντας συλλεχθεί στη Γαλλία κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, το βούτυρο της ίριδας λαμβάνεται μέσω μίας μοναδικής εκχύλισης υδρο-απόσταξης, αποκλειστικά για το άρωμα Tiffany, εξασφαλίζοντας έναν αγνό, λαμπερό, αισθησιακό και μεγάλης διάρκειας πλούτο στη τελευταία νότα. Αυτό το αποκλειστικό συστατικό, προσδίδει δύναμη και θηλυκότητα και ολοκληρώνει τη σύνθεση χαρίζοντας μια εκλεπτυσμένη φινέτσα. Οι νότες βάσης από πατσουλί μαζί με καταπραϋντικά Musk, αγκαλιάζουν με αισθησιασμό την επιδερμίδα. Η τελική δομή είναι απροσδόκητη και διαχρονική – το άρωμα στην πιο στοιχειώδη μορφή του.

Το Μπουκάλι

Το γυάλινο μπουκάλι του αρώματος του οίκου Tiffany & Co. εμπνεύστηκε από τις πιο εμβληματικές κοπές διαμαντιών του οίκου. Η περίτεχνη επεξεργασία στις όψεις της βάσης, θυμίζει το διαμάντι Tiffany Diamond των 128.54 καρατίων – ίσως το πιο σπάνιο κίτρινο διαμάντι του κόσμου, με 82 όψεις – ενώ οι καθαρές γεωμετρικές γραμμές αντικατοπτρίζουν το διαμαντένιο δαχτυλίδι αρραβώνων του Οίκου, με την ομώνυμη κοπή Lucida®. Ένας διακριτικός υπαινιγμός απόχρωσης Tiffany Blue® κοσμεί το λαιμό εντός του εμβληματικού γράμματος T του Οίκου. Μεταμφιεσμένη κάτω από το καπάκι βρίσκεται, μία μεταλλική πλακέτα χαραγμένη με το σήμα Tiffany & Co.®.       Στο εσωτερικό, με μία ελάχιστη απόχρωση του μπλε φωτίζει τις ακριβείς κοπές της φιάλης.      Όπως όλες οι δημιουργίες του οίκου, το άρωμα παρουσιάζεται μέσα στο ομώνυμο μπλε κουτί Tiffany Blue Box®—ένα διεθνώς αναγνωρισμένο σύμβολο στυλ και πολυτέλειας.

Η Καμπάνια

Για να συμβάλλει στην αποτύπωση αυτής της ιστορίας αγνότητας όπως την οραματίστηκε ο επικεφαλής του καλλιτεχνικού τμήματος του οίκου Tiffany’s Reed Krakoff, χρησιμοποιήθηκε ο θρυλικός φωτογράφος Steven Miesel, μαζί με τέσσερις σύγχρονες γυναίκες που εκπροσωπούν το ποικίλο πνεύμα της μάρκας: τα μοντέλα Vittoria Ceretti, Julia Nobis, Achok Majak και Georgina Grenville. Μέσα από το φακό του φωτογράφου, όλα αποσυναρμολογούνται, εστιάζοντας στην ουσία της μάρκας και τα βασικά της στοιχεία: το χρώμα Tiffany Blue®, τα διαμάντια, την επιδερμίδα και το άρωμα. Ένα πέμπτο αστέρι, η μουσικός και τραγουδοποιός St. Vincent, πλαισιώνει την καμπάνια με μία νέα διασκευή του κλασικού τραγουδιού των Beatles από το 1967, το «All You Need Is Love».  Ως μια ανεπαίσθητη νύξη στην αισθητική εμπειρία του αρώματος, οι εικόνες επικεντρώνονται στα σημεία παλμών του σώματος – τον λαιμό, τους καρπούς, πίσω από τα αυτιά – ενώ η μουσική της St. Vincent εξυψώνει αυτή τη στιγμή που το άρωμα έρχεται σε επαφή με την επιδερμίδα.  Το κρυστάλλινο μπουκάλι, λαμπερό με ένα ίχνος μπλε χυμού,  θυμίζει τα εμβληματικά κοσμήματα του οίκου Tiffany, υπενθυμίζοντας τελικά πώς το μόνο που χρειάζεστε είναι το μπλε.

image007