Λάθος#1 Προσθέτετε πολύ ζάχαρη και λιπαρές κρέμες στον καφέ ή στο τσάι σας

Ένα φλιτζάνι καφέ με σαντιγί μπορεί να ακούγεται λαχταριστό, όμως θα σας προσθέσει και πολλές θερμίδες. Αντ αυτού επιλέξτε να πίνετε καφέ χωρίς ζάχαρη και λίγο γάλα ή ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι με λίγο μέλι.

Λάθος #2 Πίνετε ενεργειακά ποτά

Μπορεί να νιώθετε την ενέργεια σας στο μηδέν, όμως η λύση δεν είναι τα ενεργειακά ποτά. Όλα αυτά τα ροφήματα είναι πλούσια σε ζάχαρη και είναι καλό να τα αποφεύγετε. Ένα ποτήρι φυσικό χυμό χωρίς ζάχαρη αποτελεί εξαιρετική επιλογή.

Λάθος#3 Τρώτε ένα πρωινό πλούσιο σε λιπαρά

Θα χρειαστούν πολλές ώρες διάδρομο στο γυμναστήριο για να μπορέσετε να κάψετε τις θερμίδες που πήρατε από ένα λιπαρό πρωινό γεύμα. Καλό είναι να επιλέγετε κάτι πιο ελαφρύ για πρωινό, όπως ένα μπολ γάλα με δημητριακά ή μια ομελέτα ή ένα τοστ, οι επιλογές είναι άπειρες.

Λάθος #4 Καταναλώνετε πολλές φυτικές ίνες

Η φυτικές ίνες βοηθάνε στην απώλεια βάρους και στη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Εάν όμως το παρακάνετε μπορεί να αρχίσετε να νιώθετε φουσκωμένοι και μια δυσφορία. Ένα μπολ με βρώμη χωρίς ζάχαρη είναι πολύ καλή επιλογή.

Λάθος #5 Παραλείπετε το πρωινό

Η παράλειψη του πρωινού γεύματος μπορείν να είναι επιζήμια για την υγεία σας. Όταν ξυπνάτε το σώμα σας έχει μείνει πάρα πολλές ώρες νηστικό, γι αυτό και χρειάζεται ενέργεια για να λειτουργήσει. Έτσι λοιπόν το πρωινό γεύμα είναι απαραίτητο. Επίσης εάν φύγετε από το σπίτι νηστικοί είναι πιο πιθανό να φάτε περισσότερο τις επόμενες ώρες μέσα στην ημέρα.

Λάθος #6 Παρακολουθείτε τηλεόραση ενώ τρώτε πρωινό

Εάν παρακολουθείτε τηλεόραση ενώ τρώτε, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και αν είναι, μπορεί να σας οδηγήσει στην υπερκατανάλωση τροφής. Επίσης είστε συγκεντρωμένοι σε αυτό που βλέπετε και δεν απολαμβάνετε το φαγητό σας.

Πηγή: http://jenny.gr